Garantija

Soundium pārdod tikai oriģinālas un jaunas (ja vien prece ir marķēta kā B-Stock prece*) preces. Zemāk atradīsiet visu nepieciešamo informāciju, kas saistīta ar garantijas apkalpošanu.

Garantijas Termiņi

Precēm ir 12-36 mēnešu garantija, atkarībā no preces specifikas. Precīzs garantijas laiks ir norādīts un redzams katras preces lapā, nedaudz zemāk nekā redzat pogu "Pievienot grozam". Garantijas termiņš ir norādīts arī uz jūsu pirkuma dokumenta (rēķina).

Kurām precēm nav piemērota garantija

Noteiktām precēm garantija netiek piemērota - dažādi piederumi (piemēram, statīvi, somas, u.tml.), vadi, adatas, utt. Ja uz preci neattiecas garantija, informācija par garantiju netiks parādīta preces lapā, nedaudz zemāk nekā redzat pogu "Pievienot grozam", tāpat arī garantijas laiks netiks norādīts pirkuma dokumentā (rēķinā garantijas termiņa lodziņš būs tukšs). Tomēr, ja iegādājāties šāda veida preces un radās problēma, noteikti sazinieties ar mums, un mēs jums palīdzēsim.

Garantijas nosacījumi

  • Saglabājiet produkta oriģinālo iepakojumu un visus oriģinālos piederumus, kā arī dokumentus. Preču oriģinālais iepakojums nodrošina drošu preču pārvadāšanu, ja tās ir jātransportē līdz mums, un mēs neuzņemsimies atbildību par preču transportēšanu līdz mums, ja tā nav iepakota oriģinālā ražotāja iepakojumā. Oriģinālais iepakojums ir svarīgs arī ar to, ka uz tā bieži ir sērijas numuri, kas ne vienmēr parādās uz paša produkta, un pēcpārdošanas pakalpojumu gadījumā sērijas numuri ir nepieciešami pakalpojumiem.

  • Ja neesat saglabājis oriģinālo produkta iepakojumu un vēlaties sazināties ar mums, lai saņemtu garantijas servisu, varat sazināties ar mums, taču mēs negarantējam, ka ražotāja serviss procesa laikā neprasīs oriģinālo iepakojumu un piederumus. Mēs arī lūgsim jūs pēc iespējas drošāk iesaiņot preci, lai to varētu transportēt uz servisu šādā iepakojumā.

  • Saglabājiet produkta iegādes dokumentu (rēķinu), jo tas ir nepieciešams, lai izmantotu garantijas apkalpošanu. Ja nevarat atrast rēķinu, bet esat pārliecināts, ka esat veicis pasūtījumu internetā, ir nepieciešams jūsu pasūtījuma numurs.

  • Bojājumi parasti tiek novērsti 40 darba dienu laikā no ierīces pieņemšanas dienas remontam.

  • Prece tiek mainīta pret jaunu vai tiek atgriezta nauda, ja nevar novērst defektus, kas radušies garantijas periodā, un tos nevar novērst. Pēc ierīces pārbaudes to izlemj ražotāja pilnvarots servisa centrs.

Garantija netiek piemērota

  • parasti nodilušām ierīces daļām, piemēram, austiņu spilventiņiem, stīpiņām, baterijām, akumulatoriem, drošinātājiem, savienošanas kabeļiem, vāciņiem u.tml.

  • mehāniskiem bojājumiem, piemēram, lūzumiem, korpusa bojājumiem, saplēstiem/bojātiem vadiem, triecieniem, kas radušies nokrītot ierīcei u.tml.

  • ierīces krāsas maiņai (dzeltenēšanas, piesārņojuma u.tml.), kas radusies jebkuru iemeslu dēļ.

  • ja nepieciešama regulāra apkope vai tīrīšana (piemēram, neiztīrīts ausu sērs no ausīs ievietojamām austiņām, netīra, putekļaina atskaņotāja adata u.tml.).

  • bojājumiem, kas radušies nepareizi pieslēdzot ierīces elektrotīklam vai elektrotīkla kļūmes dēļ.

  • bojājumiem, kas radušies ķīmisko vielu iedarbības dēļ.

  • bojājumiem, kas radušies pievienojot izstrādājumu pie elektroenerģijas padeves, telekomunikācijām un kabeļu tīkliem, kas neatbilst valsts standartiem.

  • bojājumiem, kas radušies ārēju faktoru, piemēram, uguns, mitruma/ūdens, temperatūras, pērkona negaisa, citi stihijas ietekmju, dēļ.

  • bojājumiem, kas radušies ierīču transportēšanas laikā, kad tās pārvadā pats pircējs, un netiek nodrošināta ierīces pareiza sagatavošana transportēšanai.

  • ja tiek atrastas mēģinājuma iekļūt ierīcē pēdas, kā arī ja izstrādājumu ir salabojis ražotāja neatļauts servisa centrs.

  • atrodot izmaiņas ierīces dizainā vai konstrukcijā (izņemot tās, kas aprakstītas lietotāja rokasgrāmatā).

  • atrodot bojājumu, kas radušies pēc svešķermeņu, materiālu, šķidrumu vai dzīvnieku (piemēram, kukaiņu) iekļūšanas ierīcē.

  • atrodot bojājumu, kas radušies datorvīrusa, programmatūras instalēšanas, ko nenodrošina ražotājs, vai nepareiza atbilstošas aparatūras instalēšanas dēļ.

  • ja produkta sērijas numurs ir mainīts, izdzēsts vai to nevar identificēt.

  • ja ir nepieciešams programmatūras atjauninājums vai rūpnīcas atiestatīšana, lai uzlabotu ierīces funkcijas pārdošanas laikā.

  • visos pārējos gadījumos, kad ierīces defekti, bojājumi radās tāpēc, ka pircējs neievēroja lietošanas norādījumus, vai preces defekti bija trešo personu vainas/nepārvaramas varas dēļ.

Kā pieteikties garantijas pakalpojumam?

  • Ja esat iegādājies produktu mūsu interneta veikalā un esat reģistrēts lietotājs, pieslēdzieties pie sava konta un sadaļā My Returns → noklikšķiniet uz pogas Request New Return. Jūs saņemsiet norādījumus par preču transportēšanu un bezmaksas DPD sūtīšanas etiķeti e-pastā.

  • Ja preci esat iegādājies mūsu interneta veikalā, bet neesat reģistrēts lietotājs, aizpildiet veidlapu šeit: https://soundium.lv/returns/guest/new/. Jūs saņemsiet norādījumus par preču transportēšanu un bezmaksas DPD sūtīšanas etiķeti e- pastā.


* B-stock prece - tā ir prece, kas varēja būt atgriezta, demonstrācijas vai izmantota fotosesijas laikā, tāpēc var redzēt, ka produkta iepakojums jau bija atvērts.

Mūsu B-stock preces parasti ir ideālā stāvoklī vai ar absolūti minimālām lietošanas zīmēm. Uz visām B-stock precēm attiecas garantija (termiņš ir atšķirīgs, norādīts pie konkrēta produkta).