Atgriežoties

Iepērkoties internetā, ne vienmēr varat pārliecināties, vai prece atbilst Jūsu prasībām, tādēļ piedāvājam 30 dienu laikā to sūtīt atpakaļ un saņemt naudu.

Ja vēlaties preci sūtīt atpakaļ, jāievēro šādi noteikumi:

  • precei jābūt atsūtītai atpakaļ tādā pašā stāvoklī, kādu to saņēmāt; tas nozīmē, ka tai jāizskatās tik pat jaunai, tā nedrīkst būt netīra, ar putekļiem vai noņemtām aizsargplēvēm. Visiem oriģinālajiem aksesuāriem un dokumentācijai jābūt pievienotai
  • oriģinālais ārējais un iekšējais iepakojums nedrīkst būt bojāts nekādā veidā (protams, Jūs varat atvērt iepakojumu, lai preci izņemtu). Diemžēl, nevaram pieņemt sūtījumu, ja jau esat izmetuši oriģinālo iepakojumu
  • iekārtu un programmatūras sērijas numuri nedrīkst būt reģistrēti. Ja to jau izdarījāt, sazinieties ar ražotāja atbalsta dienestu un viņi Jums palīdzēs atreģistrēšanās procesā. Saglabājiem atreģistrēšanās pierādījumu (e-pasta formātā), lai varat to mums uzrādīt
  • nepieciešams uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (rēķinu vai tā kopiju; ja esat to pazaudējuši, mēs varam mēģināt atrast Jūsu pasūtījumu pēc pasūtījuma numura vai Jūsu vārda).

Ja gadījumā prece mums ir atsūtīta nepiemērotā stāvoklī, mēs sūtīsim Jums to atpakaļ.

Piedāvājam bezmaksas atpakaļsūtīšanu DPD Pickup tīklā. Ja vēlies sūtīt preci atpakaļ, aizpildi pieteikuma anketu zemāk un sūti uz [email protected]. Atbildes e-pastā nosūtīsim atpakaļsūtīšanas birku ar instrukcijām.

Download: return-form.pdf

Šeit atradīsiet padomus iepakošanai, lūdzam tos ievērot:

  • nekad nesūtiet atpakaļ preci neiepakotā oriģinālajā iepakojumā - šāda rīcība (visticamāk) radīs bojājumus oriģinālajam iepakojumam un mēs neakceptēsim šādi atsūtītu preci
  • mēs neesam atbildīgi par bojājumiem, kas radušies transportēšanas laikā nepareiza iepakojuma rezultātā
  • ja prece ietilpst kartona kastē, transportēšanai izmantojiet kasti
  • ja prece ir par lielu kartona kastei, izmantojiet plastmasas/papīra ietīšanas metodi vai vienkārši savu fantāziju - iepakojumam nav jābūt skaistam, gavenais, ka prece transportēšanas laikā ir drošībā.

Kad saņemam atpakaļ sūtīto preci, pārbaudam to tajā pašā dienā un atmaksa tiek veikta 5 darba dienu laikā. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas.

Esam liberāli pret atpakaļsūtīšanu, tomēr ir dažas preces, ko nevar sūtīt atpakaļ:

  • īpašie pasūtījumi
  • B-stock prece
  • Alpine dzirdes aizsardzības produkcija, austiņas un maināmie austiņu polsteri
  • kārtridži, adatas un kabeļi ( ja vien oriģinālais iepakojums nekad nav ticis atvērts).

Ja domā, ka saņemtā prece ir brāķis vai tai nepieciešams garantijas remonts, sazinieties ar mums pirms preces sūtīšanas atpakaļ. Varat rakstīt uz [email protected] un mēs palīdzēsim.